Ik krijg al ruim 2 jaar les van demi , eerst op de manege en nu privé. Demi leert je niet alleen de basis van het rijden maar ook de fijne kneepjes waar je heel veel aan hebt!
Demi heeft mij heel veel geleerd over het rijden maar ook over de paarden zelf en wat goed voor ze is. Heb 3 paardjes van demi mee verzorgd en je zag ze steeds vooruit gaan en opknappen! Ze geeft dus niet alleen om de sport maar doet het ook echt voor haar paardjes. En staat er altijd met een lach!
Zeker een aanrader!
Suzanne
2 maanden geleden
Mijn dochter en ik hebben manegeles gehad van Demi. Demi geeft met veel gevoel en vertrouwen les waardoor je zelf meer vertrouwen krijgt. Ze geeft duidelijke instructies en leert je om je meer 1 te worden met je paard waardoor je elkaar goed aan gaat voelen.
Mijn dochter heeft ook bij Demi zelf les gehad en deelgenomen aan de ponykampen. Ze heeft daar altijd veel plezier gehad!
We hebben ook de eer gehad om met een paar paarden van Demi die ze in de verkoop had.om te gaan. Dit waren stuk voor stuk schatten van paarden die echt de allerbeste zorg krijgen.
Al met al, bij Demi ben je op het juiste adres!
Isa
3 maanden geleden
Echt een super leuke plek en de pony Kampen zijn ook super leuk je leert nieuwe mensen kennen en je leert hoe je paarde hun stallen moet verzorgen hoe je paarden moet wassen hoe je paarse longeren en in en uit de wei te halen je hebt er ook altijd leuke activiteiten echt gewoon een top plek!!!❤️
Florianne
3 maanden geleden
Demi helpt je echt op een manier die verder gaat dan je zou verwachten. Bij de aankoop van mijn paard heeft ze me ontzettend goed begeleid, ze was overal bij en dacht in alles met me mee. Ze is eerlijk, oprecht en geeft precies het advies dat je op dat moment nodig hebt. Je kan haar alles vragen en als ze het antwoord niet direct heeft, zorgt ze er gewoon voor dat ze het wél voor je vindt en denkt graag met je mee.
Zelf ben ik best een onzekere ruiter, maar met Demi aan mijn zijde voelt het meteen een stuk fijner. Ze geeft je alle ruimte om op je eigen tempo te groeien, met af en toe net dat kleine duwtje in de goede richting wanneer je het nodig hebt.
Het is echt een lieve, spontane en gezellige meid met een hart van goud en iemand die duidelijk weet waar ze het over heeft.
Een echte topper is het!
Martine
3 maanden geleden
Echte topper
Super lieve geweldige vrouw
Mijn dochter heeft vanaf dag 1 een super band opgebouwd met demi en heeft zoveel geleerd
Ze is nu veel zelfverzekerder als in het begin
Ze geniet van elk moment die ze kan en hoopt op
Nog veel meer gezellige dagen
Voor ons als ouder ook super leuk
Ook wij genieten mee
Demi ga zeker zo door je bent een topper
Wij zijn allemaal helemaal tevreden
🥰🥰🥰
Djenna en Saskia
6 maanden geleden
Wat een bijzondere en fijne ervaring. We zijn al heel lange tijd op zoek geweest naar dé juiste match en die zoektocht is hier met zoveel geduld en aandacht begeleid. Er werd echt de tijd genomen om Genzo te leren kennen en om rustig te voelen hoe het was om op hem te rijden. Niets werd overhaast, alles mocht op zijn eigen tempo.
En toen… was daar ineens dat gevoel. Die klik. De match die je niet kunt uitleggen, maar gewoon weet. Op dat moment wisten we: Genzo hoort bij ons.
We zijn zó ontzettend blij met hem. Genzo is echt ons maatje geworden. Een paard met een lief karakter, vertrouwen en een gouden hart. Bedankt Demi voor het vertrouwen en vooral voor dit prachtige paard dat nu onderdeel is van ons gezin.
En achteraf stond hij gewoon bijna in de achtertuin 😉
Mijs
8 maanden geleden
Het is zo leuk je doet veel en je rijd een half uurtje en voor je het weet is de dag alweer voorbij lieve paardjes en Demi zelf is ook lief het is echt een aanrader en het geld is het zeker waard❤︎︎
Jinte
8 maanden geleden
Ik ben vandaag naar een ponykamp dag geweest en ik vond het echt heel leuk!! Je kreeg ook goed tips tijdens het rijden en je deed de genoeg op een dag je verveelde je echt niet! Zeker een aanrader, ik ga zeker nog een keer terug!!❤️
Lynn
8 maanden geleden
Ik heb vandaag een pony dagje gedaan was echt heel leuk! Ik vind het echt waar voor je geld. Je doet ook lekker veel op een dag je ik hem me helemaal niet verveelt. En het rijden is ook leuk het zijn zo je leuke en lieve paarden. Ik ga hier zeker nog een keer naar terug. Dus echt een aanrader! ❤️
Miranda Verhoek
10 maanden geleden
Hoi, onze dochter Emmely van 8jaar heeft een pony-1-nacht-kamp gehad zoals ze het zelf omschrijft. Wat een positieve ervaring voor de eerste keer! Dit zal heel lang bij haar blijven! Wat een goede en lieve organisatie 🫶🏼 zeker een aanrader!
Reactie plaatsen
Reacties
Ik krijg al ruim 2 jaar les van demi , eerst op de manege en nu privé. Demi leert je niet alleen de basis van het rijden maar ook de fijne kneepjes waar je heel veel aan hebt!
Demi heeft mij heel veel geleerd over het rijden maar ook over de paarden zelf en wat goed voor ze is. Heb 3 paardjes van demi mee verzorgd en je zag ze steeds vooruit gaan en opknappen! Ze geeft dus niet alleen om de sport maar doet het ook echt voor haar paardjes. En staat er altijd met een lach!
Zeker een aanrader!
Mijn dochter en ik hebben manegeles gehad van Demi. Demi geeft met veel gevoel en vertrouwen les waardoor je zelf meer vertrouwen krijgt. Ze geeft duidelijke instructies en leert je om je meer 1 te worden met je paard waardoor je elkaar goed aan gaat voelen.
Mijn dochter heeft ook bij Demi zelf les gehad en deelgenomen aan de ponykampen. Ze heeft daar altijd veel plezier gehad!
We hebben ook de eer gehad om met een paar paarden van Demi die ze in de verkoop had.om te gaan. Dit waren stuk voor stuk schatten van paarden die echt de allerbeste zorg krijgen.
Al met al, bij Demi ben je op het juiste adres!
Echt een super leuke plek en de pony Kampen zijn ook super leuk je leert nieuwe mensen kennen en je leert hoe je paarde hun stallen moet verzorgen hoe je paarden moet wassen hoe je paarse longeren en in en uit de wei te halen je hebt er ook altijd leuke activiteiten echt gewoon een top plek!!!❤️
Demi helpt je echt op een manier die verder gaat dan je zou verwachten. Bij de aankoop van mijn paard heeft ze me ontzettend goed begeleid, ze was overal bij en dacht in alles met me mee. Ze is eerlijk, oprecht en geeft precies het advies dat je op dat moment nodig hebt. Je kan haar alles vragen en als ze het antwoord niet direct heeft, zorgt ze er gewoon voor dat ze het wél voor je vindt en denkt graag met je mee.
Zelf ben ik best een onzekere ruiter, maar met Demi aan mijn zijde voelt het meteen een stuk fijner. Ze geeft je alle ruimte om op je eigen tempo te groeien, met af en toe net dat kleine duwtje in de goede richting wanneer je het nodig hebt.
Het is echt een lieve, spontane en gezellige meid met een hart van goud en iemand die duidelijk weet waar ze het over heeft.
Een echte topper is het!
Echte topper
Super lieve geweldige vrouw
Mijn dochter heeft vanaf dag 1 een super band opgebouwd met demi en heeft zoveel geleerd
Ze is nu veel zelfverzekerder als in het begin
Ze geniet van elk moment die ze kan en hoopt op
Nog veel meer gezellige dagen
Voor ons als ouder ook super leuk
Ook wij genieten mee
Demi ga zeker zo door je bent een topper
Wij zijn allemaal helemaal tevreden
🥰🥰🥰
Wat een bijzondere en fijne ervaring. We zijn al heel lange tijd op zoek geweest naar dé juiste match en die zoektocht is hier met zoveel geduld en aandacht begeleid. Er werd echt de tijd genomen om Genzo te leren kennen en om rustig te voelen hoe het was om op hem te rijden. Niets werd overhaast, alles mocht op zijn eigen tempo.
En toen… was daar ineens dat gevoel. Die klik. De match die je niet kunt uitleggen, maar gewoon weet. Op dat moment wisten we: Genzo hoort bij ons.
We zijn zó ontzettend blij met hem. Genzo is echt ons maatje geworden. Een paard met een lief karakter, vertrouwen en een gouden hart. Bedankt Demi voor het vertrouwen en vooral voor dit prachtige paard dat nu onderdeel is van ons gezin.
En achteraf stond hij gewoon bijna in de achtertuin 😉
Het is zo leuk je doet veel en je rijd een half uurtje en voor je het weet is de dag alweer voorbij lieve paardjes en Demi zelf is ook lief het is echt een aanrader en het geld is het zeker waard❤︎︎
Ik ben vandaag naar een ponykamp dag geweest en ik vond het echt heel leuk!! Je kreeg ook goed tips tijdens het rijden en je deed de genoeg op een dag je verveelde je echt niet! Zeker een aanrader, ik ga zeker nog een keer terug!!❤️
Ik heb vandaag een pony dagje gedaan was echt heel leuk! Ik vind het echt waar voor je geld. Je doet ook lekker veel op een dag je ik hem me helemaal niet verveelt. En het rijden is ook leuk het zijn zo je leuke en lieve paarden. Ik ga hier zeker nog een keer naar terug. Dus echt een aanrader! ❤️
Hoi, onze dochter Emmely van 8jaar heeft een pony-1-nacht-kamp gehad zoals ze het zelf omschrijft. Wat een positieve ervaring voor de eerste keer! Dit zal heel lang bij haar blijven! Wat een goede en lieve organisatie 🫶🏼 zeker een aanrader!